23 September, 2008

Ini kakak angkat saya..nama die siti arina binti badli..die seorang yang agak tegas tetapi comel..hehe. Saya ingat lagi time mula-mula kenal akak saya ni..time saya mengikuti rombongan ke melaka semperna hari kemerdekaan...pastu akak saya ni tegur saya,pastu kami pun berbual2 tapi kejap je..hehe time tu pemalu kate kan baru pindah skol lebih kurang 6 bulan..mane taknye skol laki je dari darjah satu..huhu..(suatu kerugian hehe)lepas dari tu saya dah tak jumpa dengan akak saya ni lagi..nasib baikla sepupu die ade saya pun mintak alamat dan no fon akak saya ni..die pun bagi pastu saya tulis surat untuk antar kat akak saya ni tapi tak jadi plak, surat tu ade lagi dalam simpanan saya..(buat kenangan). Pastu saya pun contact akak saya ni..dengan tak sengaja saya pun cakap yang saya nak jadikan akak saya ni sebagai akk angkat saya..die setuju.. dari hari tu sampailah sekarang we still contact dan akak saya ni selau nasihatkan saya..huhu.. bertuah sapa dapat akak saya ni she perfectla..hehe complete..hehe jangan marah ye kak..
ok that all my story for this time...miss n love u akk!!!!!!!muahzzzzzzzzz

Tiada ulasan: