31 Oktober, 2009

SaYAnG kE CinTa??TeLl mE..


Adakah cinta dengan sayang sama? klu syg je adakah cinta akan muncul? argh confius aku..adakah remaja mcm aku ni patut bercinta?patut ke?argh..cinta2..susah betul untuk aku memahaminya...dah macam org gile aku dibuatnya..adakah aku ni desperate sangat???hahaha..mungkin aku ni tak pernah bercinta kot..klu bercinta pun itu pun 3 bulan je..itu pun declare mcm tu je..haha pelik2..

Erm..sayang..ape makna syg bagi korang?betul ke klu kita salah menggunakan
perkataan itu kita akan menanggung akibatnya?apa akan terjadi?adakah kita akan dibenci?
entahla la, bermacam-macam perkara berlegar-legar di otak aku ni..
boleh gila jadinya..tapi bila fikir-fikir balik betul juga apa yg diperkatakan itu..
kita jangan la terlalu mudah menggunakan perkataan syg tu..

Cinta?ape tu cinta?korang tau ke cinta tu ape?terang sikit kt aku..haha
maklumlah bercinta pun tak sampai 3 bulan..sepanjang aku couple dengan ex-gf
aku rasa macam single je..bila die busy aku free bila die free aku busy..
erm..lagipun itu first time aku couplekan..entahla..aku blur sgt2
aduh2 exam nk dkt benda2 camni lak ade dlm kepala ko...cuba serius sikit..come onla..

Kadang kala aku tgk pasangan yang bercinta ok jer..happy tak macam aku dulu..
yeke happy???kemusykilan terhadap cinta semakin berputik2..haha
gile ke ape aku ni..haha...tak betul kot..haha

entahlah maybe bukan masanya tuk aku bercinta kot...bak kate akak angkat aku..huh
thankz akk coz beri adk dorongan..huhu...luv u akk..(syg sebagai kakak je tau..haha)



p/s: kepada kawan aku yg bercinta hope hubungan korang berpanjangn sampai bila aku doakan korang bahagia... :-)

Tiada ulasan: