27 Februari, 2011

~27 Februari 2011~


~hari ni aku bangun agak awl la..walaupun hari ni hari weekend. Maklumlah dah biasa bangun awal pagi. (senang plak nak bangun pagi klu hari lain perh liat berat je rasa kepala ni). Macam biasa lepas bersihkn diri aku pun terus hilang arah tak tau nak buat ape...pewut mula keroncong tapi tak tau nak makan ape..

.
aku pun ke ruang tamu buka tv..then layan la kartun supaya rasa lapar akan hilang..bila tgk cite kartun tu rasa bosan plak..yela kartun macam ape2 tah..klu kartun macam popeye ke... spongebob ke..ok la jugak..leh la aku gelak terbahak-bahak..ni tak lagi wt pewut aku lapar adelah...then aku pun blah masuk bilik..buka internet..apa lagi macam biasa layan "facebook" satu dua tiga comment..


bila remaja zaman sekarang..bukan kate remaja..setiap lapisan umur ade facebook..nasib baik la parent aku takde facebook..klu tak mau kena "sound" la aku..mane taknye asyik online je. Ish..ish..ish.. ape nak jadi nih..
lepas 10 minit aku bula bosan..pewut makin berbunyi..pastu untuk hilang kan rasa lapar tu aku pun main game "PES 2006" dalam hati nk layan 2 or 3 game je..tapi yg jadinye  bukan 2 or 3 tapi 4 jam.. ayoyo...

( eh ade plak pes malaysia..hehe)

~lepas dah layan pes  4 jam tanpa henti..kawan aku pun tanye ..mulala sesi dialong antara kimi berdua...

Kuwe: eh ko tak lapar ke? taknak makan ke?
Udang: emm lapar siut.. nak makan ape? ade nasi ke?
Kuwe: aku lapar tapi maleh nak kuar..ko tolong belikan boleh? =)
Udang: g Mcd nak.. sempat lagi ni ade 1jam 25 minit lagi..sempat beli yang murah punya..


~kemudia dialong antara kami berdua tergendala..maknanya dah abis la.. masing2 wt hal sendiri..then tertido..
sampai la pukul 4 petang... dengan pewut yang lapar dan berbunyi--bunyi.... =(









Tiada ulasan: