01 Februari, 2011

31st January 2011 - The Day


Kenapa 31? apa maksud 31 bagi diri aku? Nak tahu? tanye la..klu tak tanye macam mane nak tahu..hehe =)
pada tahun 1989 jam 12.45 tengah hari pada 31 Januari aku telah dilahir ke dunia ini. Wah sweet sangat la tu.
pada isnin lepas cukup la umur ku 22 tahun dan telah melalui macam-macam keadaan
tapi itu belum cukup lagi bagi ku kerna masih pnjang lagi perjalanan hidup ku. Aku bersyukur ke hadrat Ilahi kerana memberiku peluang untuk meraikan hari lahir ku bersama keluarga tercinta.
Ku berharap agar tahun ini memberiku seribu kenangan manis dan akan merubah sikap dan kelakukan ku ( jahat sangat ke aku ni? hehehe). Entahla ape yg akan dilakukan oleh kawan2 aku
mungkin tepung dan telur menanti ku lepas cuti sem ni..haha
kepada kawan2 serumah "Just bring it" aku dah bersedia la..haha
akhir kata selamat bercuti kepada semua kawan n Selamat tahun baru cina =)

Tiada ulasan: