13 Mac, 2011

CeriTa Ku PaDa Hari SabTu..

hari sabtu telah pun berlalu pergi beberapa puluh minit yg lalu, hari ni macam-macam
peristiwa berlaku, ade sedih, kecewa,gembira, gementar dan macam-macam lah klu tulis
mesti penuh pasal feeling je nanti..hahah..
Cite die camni..pagi semalam awal2 dah bangun sebab ade kejohanan olahraga, punya la bersemangat bangun terus g mandi.. dipendekkn cerita, time tu kat stadium, orang tak ramai, tiba2 mata aku terpadang sesuatu.
korang rasa ape die?hikhikhik..mesti korang fikir lain kan? time tu mata aku tertumpu kt kawasan
merejam lembing..ingt time aku skol dulu, lama gak aku tak merejam..lebih kurang 5 tahun jugak la.. tu pasal 
la dulu aku slim sekarang tu..mcm tu gambar tu...
terkejut aku time mula-mula aku dpt tahu berat aku makin bertambah..tapi takde la smpi macam tu..
berbalik kt kejohanan tu balik..aku ade amik bahagian,apa lagi rejam lembing la..mula wt aktiviti
panaskan badan..perh..bergaya siut..sampai berpeluh-peluh dibuatnya..sememtara tunggu acara dimulakan aku try cari temPo supaya tak teragak-agak nak baling..bila suma dah sedia acara pun dimulakan
sorang-sorang baling sampai la balingan terakhir..paling jauh aku rejam 30.24m , taklah jauh sgt..sama
mcm time aku skol2 dulu. Memang kali ni takde LUCK kot, nak wt macam mane. Pastu dengan hati yg kecewa aku terus balik. Mane taknye badan sakit-sakit + kecewa lagi sebab kalah..hahaha. 
Malam plak..aku g stadium balik..kerana tersengaja merelakan diri untuk menjadi sukarelawan, sedap sikit bunyi die dari pada panggil budak MILO...mula UTeM ketinggalan satu kosong, sampai separuh masa kedua still ketinggalan..ditambah pula dengan gol kedua pihak lawan..beserta RED CARD untuk salah sorang pemain UTeM, 

ape lagi moral down la budak2 tu..tapi dengan berkat penonton yg tak putus asa memberi sorakkan..telah menghasilkan gol..dalam masa 30 minit terakhir, terhasil la 3 gol, 2 daripadanya daripada sepakan PENALTI...yg disempurnakan oleh azrin(no8). Walaupun bermain dengan 10 org, semangat kesukann tu tetap tinggi. Bak kata pepatah, GENGGAM BARA API SAMPAI JADI ABU, BIAR PUTIH TULANG JANGAN PUTIH MATA... assalamualaikum... =)


p/s: rasa macam nak jadi ahli sukan plak.. =)