07 Mei, 2009

AdaKaH aKu AkaN kehiLangaN aKak Yg aKu sayaNgi iTu?

raut wajahnya membuatku gembira..senyumannya membuat ku bahagia sentiasa...tetapi adakah ia akan berkekalan?ketidak sabaran aku mengundang masalah yang tidak ku duga..akhirnya orang aku sayang terasa dengan ape yang aku beritahu padanya..iaitu akakku..Siti Arina..
Disebabkan ketidak fahaman aku terhadap akakku..kini hubungan kami sebagai kakak dan adk mula goyah..aku mula kecut..hati ku mula terasa sedih dan pedih jika hubungan ini berakhir..aku tidak mahu kehilangan akak yg aku sayangi ini..ku merasakan 2 hari ini sepi dan terasa serba salah dengan ape yg telah aku lakukan pada akak ku.."akak adeq minta maaf.. adk bukan sengaja nak buat akak terasa..adk tak berniat pun..adk minta maak kt akak..
adeq berharap akak sudi menjadi akak adk lagi.. kerana adk sayang akak seperti akak kandung adk sendiri..adeq tak mahu hubungan yang telah sekian lama terjalin ini punah..
adeq sayangkan perhubungan ini akak.. :( adk harap akak pun begitu juga.. :(

1 ulasan:

Unknown berkata...

bleh ctr skit x ape yg trjadi btween u'all..ayin ckp pe kat akk tu smpai ptus hbngan?