06 Mei, 2009

HarI yaNg KU TUngGU Di RaI DeNgaN KesRinDua\An


-For U mY LuV AkaK-
"Siti Arina Binti Badli"
Luv U Forever And Ever



6 mei hari yg aku tunggu-tunggu telah pun tiba.. jam laptop menunjukkan jam 12.00 tengah malam..aku terus mencapai handphone ku..lantas ku mencari contact no yg bernama "my_akakz" dah aku terus menelefon..kali pertama ku menelefon tetapi tidah diangkat..lantas masuk voice box.. aku tidak putus asa lantas ku menelefon nombor yg lain,tetapi tetap begitu juga..dan ku ulangi dgn nombor yg lain pula..tetapi keputusannya tetap sama..aku semakin runsing dan sedikit kecewa..tetapi aku tidak berputus asa..lantas ku menelefon kembali nombor yg bertama itu. kedengaran bunyi.. tut...tut...tut..tut...kedengaran org memberi salam ku menjawab dengn hati yg riang..riak wajah ku kembali ceria selepas aku memdengar suara akk ku yg bernama
"SITI ARINA BINTI BADLI" akan aku sematkan nama itu di hati ku smpai bila2...kerna aku amat syg teramat sgt padanya...

"akak adk nk akk tahu yg adk syg akk teramat sgt lah..seperti adk syg dir adk sendiri..itu je yg mampu adk lakukan untuk buktikan kasih sayang adk pada akk yg amat adk syg dan cintai ini.."

assalamualaikum akak dan selamat hari lahir semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki serta segala keinginan akk akan menjadi kenyataan kebahgiaan akak kebahagiaan adk jugak...

dari adkmu..syahrin

Tiada ulasan: