28 Ogos, 2009

KenApa aKu TetaP BegIni...

hari berganti hari..
ramadhan semakin tiba dipertengahan..
tetapi aku tetap begini..
walaupun ia sering kali berlaku..
namun aku tetap begini..
bukan aku tidak ingin berubah..
aku dah mencuba tetapi ia tidak bertahan lama..
kenapa lah aku tetap begini..
bagaimana cara untuk aku berubah..
mengapa aku sukar untuk berubah..
ada siapa yang ingin membantu ku??
tolonglah wahai sahabat-sahabat ku..
adakah aku terlalu lurus kerna menyayangi..
kasih sayang yang diberi tiada batasan..
membuatkan ku sering dikecewakan..
mengapalah aku tetap begini..
indahnya cinta itu sekiranya ia indah..
seindah permandangan dikala fajar menjelma..
membuatkan hati yang luluh kembali gundah..
terkenang peristiwa lama yang kembali menjelma..
p/s:terasa indah jika diri disayangi..buat kawan2 yang duka jangan la bersedih..
jadikan kenangan it sebagai sumber kekuatan anda...adios..
selamat berpuasa...

2 ulasan:

Kuwe berkata...

mama ckp.
nk syg orang ni.
kena syg ramai ramai org.
weh!

CanT_ChiLL : ^_^ berkata...

hahaha ceret la hang..hihi