28 Ogos, 2009

SiaPa Dia? VerSi 2



ha..nilah kuwe...tak sempat aku nk amik pic die..sup sap..pap.pep.put..
die terus ilang..hehe mane taknye die takut pic die yg kacak n comey tu tersebar
di internet..haha(jgn risau la nnti aku akan buat)
amacam kuwe?lebih baik ko berhati2 selepas ini..
mungkin aku akan amik pic ko pakai suar kontot kaler coklat tu..
klu korang nk tau mamat ni minat gile berdikir..
asyik huk hak hik eeee... tu je yg aku dengar dari mulut die
bila die buka lagu dikir..hehe
pernah sekali aku ikut die g dikir..perh bukan main lagi die..
lenggang lenggok die berdikir..macam org berjoget je..
tp bukn main lincah la die wt pergerakan dikir tu..
samapai aku pun tak mampu nk ikut..maklumla org baru katakan..hehe
tp aku bgtau die cukup la setkat tu je..tak larat aku..poning aku..
mane taknye macam2 pergerakkan kena belajar huh sejam lebih je tu..
leh ke ikut kalau camtu?pergerakkan die pun dicampur aduk mcam tepung..
kepala die..pening aku.. org buat kiri aku buat kanan..dan macam ular kena palu da..
tapi takpe..dapt gak aku belajar benda baru..hehe
sampai sini jela aku cita pasal kuwe ni..pasni aku cite kt korang
pasal kawan2 aku yang lain plak..hehe best giler klu korang berkawan ngn kawan
aku ni..tak kering gusi la korang ketawa..hahah :-)
~adios~


p/s:kuwe ni salah seorang dari kawan aku yg tinggl bersama di umah sewa ni.. sebilik ngn aku..
sejak aku duk seblik ngn die macam2 gelagat die yg aku tgk..hehe klakor..hehe tp terima
kasihla kt die kerna ajar aku wt blog ni..hehe

3 ulasan:

Kuwe berkata...

wahh..
asyik aku je kena.
ni rasa nk menyumpit kote nih weh.
gmbr tu.
buat kepala aku nmpk senget.
alien.cis.
ko buat sorang2 budak rumah kita.
baru hot.
baru sumpit ko ramai2.haha

CanT_ChiLL : ^_^ berkata...

hahha takde hal la..
dah biasa kena sumpit..
ahakz

Tanpa Nama berkata...

haha..blogwalking...