28 Ogos, 2009

SiaPa Dia?


Pandai gak aku ni amik pic..haha itu die player los angeles david aruKuwe..haha
sorila kuwe takde ideala nk wt citer pe..haha cite pasal ko jela..haha.
kawan aku ni comey ku tgk macam 17tahun...(yeke kuwe?)
haha blah la ko..dah tua trang tang tang...17 tahun kunun..blah la oi..hehe
tp klu korang tengok betul2 memang tak macam orang tua..cam budak2 ade la..haha
orang nye kecik je tp ligat...haha tul tak kuwe?hehe..
sorila takleh tunjuk wajah la..dah kena "sound"ngn tuan punye badan..
tul tak kuwe?hehe takpe jgn risau...hehehe..
dio ni ore klate..bak kate org tua-tua org kelahiran cek siti wan kembang..
tapi die ni tak kembang2 gak..kecik je..woi makan la banyak sikit..hehe
berumur...tettt..sori tiada dalam data..ahakz
memiliki henpon jenis sony n nokia beserta sebuah gitar capuk(hehe)
dan seekor tenggiling..hahaha(paham2 sendiri)
ape lagi eh?wei kuwe ape lagi?hehe
tu jela kot.. takpela pasni aku akan cerita tentang kawan aku yang lain..hehe
~wassalam~


p/s: jaga2lah kawan2 ku...aku akan candid pic korang..hahaha
selamat berpuasa n berbuka..ehhe







2 ulasan:

Kuwe berkata...

hahahha.

waklu.
aku agak la.laptop ko nanti tak tahan lama.keyboard berterabur nanti aku kerjakan. nasib bek gmbr itu blakang ja.kalo tak.akan ku sumpit.

CanT_ChiLL : ^_^ berkata...

hehe rilex la bro.. jgn marah2..
aku jg privasi ko...
just nk memperkenal kn ko kt awam je..hehe ape kate aku pggl ko the mask..hehe